netcloud-and-iconduct

נטקלאוד תפיץ את פלטפורמת IConduct בישראל

פורסם בתאריך ספטמבר 7, 2016 באתר אנשים ומחשבים. לכתבה המלאה.

נטקלאוד (NetCloud), הנציגות הרשמית של NetSuite בישראל, מערכת ה-ERP המובילה בעולם ו-IConduct, המפתחת פלטפורמה ליצירת אינטגרציה וסנכרון מלא בין כל תשתיות ה-IT והאפליקציות הארגוניות מבוססות ענן או on-premise (פתרונות בתחום ה-iPaaS – Integration Platform as a Service) מכריזות על שיתוף פעולה, כאשר נטקלאוד תשמש כמפיצה בשוק הישראלי.

פלטפורמת IConduct מאפשרת לארגונים לנהל באופן אחיד בממשק המסנכרן את המידע במהירות בין כל האפליקציות באופן מלא. המעבר נעשה "מאחורי הקלעים" כשירות ענן, תוך תמיכה במודל היברידי שבו חלק מהמערכות הארגוניות בענן וחלקן בתוך ה-LAN הארגוני, ומבלי לפגוע בתהליכי העבודה הסדירים של החברה.

פלטפורמת ה-IConduct יוצאת סנכרון מידע קבוע וחוצה ארגון, המבטיח את שלמות המידע גם בשלבי המעבר בכל אזורי הפעילות הפרוסים בעולם, ומספקת מענה מהיר ואיכותי בזמני תגובה מהירים. כל זאת באמצעות ממשק אחיד לניהול עצמי המאפשר חיבור יישומים ארגוניים בקלות ובמהירות, ללא צורך בתכנות או בכתיבת קוד.

לאפשר זרימה חלקה של מידע ותהליכים עסקיים

NetSuite משווקת כפלטפורמת תוכנה כשירות (SaaS – Software as a Service) המאפשרת אספקה של יישומים על גבי רשת האינטרנט ללא התקנה מקומית, במודל של תשלום לפי שימוש.

מערכת NetSuite נועדה לנהל את כל מערך הפעילות הגלובלית של חברות, והיא כוללת בין היתר מודולים המשמשים את הפעילות הפיננסית, הרכש והייצור, המלאי והלוגיסטיקה, המכירות ובקרת האיכות וה-eCommerce.

אמיר עומרי, מנכ"ל משותף בנטקלאוד:

"מערכת ה-ERP מבית NetSuite מאופיינת בדינאמיות גבוהה של מערכות בסביבות עבודה שונות, ובמקביל צרכים עסקיים המחייבים ריבוי אפליקציות ורטיקליות. לכן, שילוב פלטפורמת ה-iPaaS של IConduct היא תרומה משמעותית כדי לאפשר אינטגרציה מוצלחת של מערכת NetSuite למערכות הארגוניות הקיימות, ובכך לאפשר זרימה חלקה של מידע ותהליכים עסקיים".

משה סגל, מנכ"ל IConduct:

"יותר ויותר ארגונים מבינים את הצורך בפתרונות שיאפשרו למערכות השונות שלהם 'לדבר' זו עם זו בכל סביבה ובכל אפליקציה ואנו בהחלט יכולים להביט קדימה באופטימיות עם הצטרפותם של לקוחות גדולים בשוק הישראלי והתעניינות הולכת וגדלה מצד רבים אחרים".