Account Manager

דרוש/ה תותח/ית מכירות לתפקיד ניהול  ושימור לקוחות קיימים

  • 4 שנות ניסיון ומעלה במכירות וניהול לקוחות בינוניים וגדולים
  • חובה ניסיון מכירות בתחום הענן
  • חובה הכרות והבנה במושגים טכנולוגיים – ERP, CRM, BI
  • נסיון בעבודה מול גורמים מובילים בעולם הייטק, איתור צרכי הלקוחות והתאמת מערך פתרונות כולל יכולת לימוד והעברת מידע טכני מורכב לדרגים שונים בארגונים יכולת ניהול מו"מ
  • יכולת פרזנטיבית, ייצוגיות, מתן שירות, מוטיבציה ודרייב להצליח
  • נסיון בעבודה עם מדיות חברתיות
  • נסיון באיתור וניהול הזדמנויות עסקיות חדשות ושימור לקוחות
  • אנגלית ברמה גבוהה מאוד

Sales Admin

סיוע בתמיכה אדמיניסטרטיבית כללית של צוות המכירות

אחראי על השלמת ומעקב תיעוד לידים,  הצעות מחיר, שיחות פולו אפ, ודוחות

חידוש חוזי תמיכה שנתיים ומעקב אחר החוזים

תמיכה ושיתוף פעולה עם צוות המכירה וסיוע במשימות

back office קידום תהליכים וסגירת עסקאות

עבודה בכפוף לסמנכ"ל שיווק ומכירות

Team Player, בעל מוטיבציה , עם כישורים ארגוניים חזקים ויכולת תמרון בין משימות

 רצוי הכרות והבנה במושגים טכנולוגיים – ERP, CRM, BI

מיומנויות ניהול זמן, יכולת ריבוי משימות, ונטייה לטפל במשימות דחופות בשלווה ובמקצוענות

ניסיון עם מערכתו CRM

ידע שוטפות ביישומי Microsoft Office, במיוחד ב- Excel ו WORD

ניסיון מינימלי של שנתיים לפחות, עם רקע או הבנה כללית של פעולות מכירה, שירות לקוחות

עדיפות לדוברי אנגלית או בעלי ידע חזק באנגלית – כתובה ומילולית

מיישם/ת פיננסי/ת

דרישות

ניסיון של 5 שנים לפחות
ניסיון ביישום מערכות ERP (פריוריטי, אורקל,SBO)
ידע מוכח בתהליכים חשבונאיים ועסקיים מקצה לקצה
ידע מוכח בדרישות החוק בישראל ( מע"מ , ניכוי במקור וכו’)
יכולת למידה עצמית, יכולת עבודה מול לקוחות
ראש גדול, מוטיבציה ללמוד עצמי, ייסודי/ת ומסודר/ת, יכולת בעבודת צוות
אנגלית ברמה גבוהה (כתיבה ודיבור)

יכולת עבודה מול אנשי כספים בכירים

מיישם/ת לוגיסטי/ת

הגדרות תפקיד

יישום תהליכים לוגיסטיים במערכת ERP.
אפיון דרישות משתמשים והגדרת תהליכים.
תיעוד תהליכים קיימים וחדשים
הדרכות משתמשים, תמיכה שוטפת במשתמשים באתר בישראל ובחברות הבנות בעולם

דרישות

  • השכלה: מהנדס/ת תעשייה וניהול או בוגר/ת קורס ניתוח מערכות או כל תואר רלוונטי במערכות מידע.
  • ניסיון של 3 שנים לפחות ביישום /QA/הדרכה של תהליכים לוגיסטיים במערכות ERP כגון : אורקל ,פריוריטי ו/או של מערכות לוגיסטיות אחרות.
  • הכרות עם מערכת NetSuite  – יתרון.
  • הכרות מעולה ומעמיקה של תהליכים לוגיסטיים במערכות ERP .
  • אנגלית ברמה גבוהה (קריאה / כתיבה / דיבור) – חובה
  • ידע ב- Excel ברמה גבוהה
  • ניסיון גלובלי – יתרון
  • ניסיון בחברת יישום – יתרון

מנהל/ת מכירות

הגדרת תפקיד

ניהול תהליך מכירה מקצה לקצה כולל טלמרקטינג, שיחות זיהוי צורך, מצגות והצגת מערכת , פגישות ניהול ערך, פגישות מו"מ, follow up,

התפקיד ברובו מכירות שטח

דרישות

מינימום 3 שנות ניסיון במכירות תוכנה , מכירות בתחום ERP-  יתרון משמעותי

רקע- מהנדס תעשיה וניהול- יתרון

ידיעת השפה האנגלית ברמה טובה

עבודה בכפוף לסמנכל מכירות

הנעת תהליכים וניהול מו"מ – יכולת ניהול והנעת תהליכים בקצב מהיר מול לקוחות SMB וגדולים יותר.

אנרגיות חיוביות ולהט בעבודה

הבנה עסקית רחבה, היכרות עם מבנים ארגוניים ותחומי פעילות, יכולת גבוהה לאיתור מקבלי החלטות בארגון, צרכים גלויים וסמויים בתהליכים, הבנת תהליכי קבלת החלטות

אוריינטציה טכנולוגית

יושרה והגינות מקצועית

מפתח WEB

דרישות התפקיד:

בעל תואר בהנדסת תכנה/הנדסאי תכנה/מדעי המחשב או ניסיון רב בפיתוח WEB, שליטה ב JAVASCRIPT, jQuery, Bootstrap,  HTML5 ברמה גבוהה לעבודה בצד ה-FRONT END.

יתרונות:

הכרות וניסיון עבודה עם  Backbone/Marionette.

מנהלת משרד + הנהלת חשבונות

הגדרות תפקיד

משרה מלאה, ימי א-ה בין השעות 08.00-17.00.
התפקיד כולל אדמיניסטרציה שוטפת, התנהלות מול ספקי ולקוחות החברה בכל הנוגע להנהלת חשבונות (הפקת וקבלת חשבוניות, גבייה ותשלומים), מתן מענה לצרכים שוטפים של עובדי החברה.

תאומי פגישות וניהול יומנים , מעקב אחר ביצוע משימות, קשר מול אנשי המכירות, סיכום פגישות וישיבות , גיוס ומשאבי אנוש – תפקיד הדורש ראש גדול, אחריות, יכולת עבודה הן בצוות והן באופן עצמאי.

דרישות

תעודה בהנהלת חשבונות – ידע וניסיון יתרון משמעותי
שליטה ברמה גבוהה באקסל- חובה 
ניסיון קודם באדמיניסטרציה
יכולת ניהול עצמאית 
יסודיות ויכולת ירידה לפרטים 
סדר וארגון 
לויאליות ודיסקרטיות 
יוזמה