ערן ויזל, סמנכ

ערן ויזל, סמנכ"ל הכספים של איירון סורס

איירון סורס ממשיכה להתרחב ולהצליח עם מערכת ה-ERP בענן של NetSuite

פורסם בתאריך ספטמבר 14, 2016 באתר אנשים ומחשבים. לכתבה המלאה.

חברת האינטרנט המצליחה איירון סורס (Ironsource), אשר בונה כלים למונטיזציה, מעורבות משתמשים (engagement), אנליטיקה וגילוי (discovery) עבור מפתחי אפליקציות, יצרני התקנים, ספקי סלולר ומפרסמים, ממשיכה להרחיב את פעילותה ולשפר ביצועיה בשימוש במערכת ה-ERP בענן של NetSuite.

בסוף חודש יולי 2016 נרכשה NetSuite על ידי אורקל (Oracle) תמורת 9.3 מיליארד דולר, ופרויקטי ההטמעה של המערכת באיירון סורס ובחברות הנרכשות על ידה, מבוצעים על ידי נטקלאוד (NetCloud), הנציגה הרשמית של NetSuite בישראל, ומפתחת הלוקליזציה המאושרת למוצר.

החיבור בין שתי החברות החל לפני מספר שנים, כאשר איירון סורס החליטה להחליף את המערכת הפיננסית שלה ליישום של NetSuite, ולשם כך פנתה אל נטקלאוד.

"זה לא היה צעד פשוט עבור חברה צעירה שצומחת במהירות, מיד לאחר רכישה שביצענו, והיינו רגילים לעבוד עם המערכות הקיימות שלנו. תהליך הטמעת היישום נמשך מספר חודשים, ומאז לא הבטנו לאחור", אומר ערן ויזל, סמנכ"ל הכספים של איירון סורס.

מבט כולל, עדכני ומדויק

עם השנים איירון סורס גדלה והרחיבה את השימוש ב-NetSuite, כאשר היא רוכשת עוד חברות אשר עוברות גם הן לעבוד עם NetSuite לאחר מיזוגן עם איירון סורס. כך למשל, לא מכבר רכשה איירון סורס את סופרסוניק (Supersonic), שעוסקת בפרסום במובייל.

בזכות ההטמעה על ידי מקצועני נטקלאוד, השקת NetSuite בסופרסוניק הייתה מהירה, והפרויקט נמשך שלושה חודשים בלבד. כמו עם סופרסוניק, NetSuite משרתת את כל היחידות והחברות שנרכשו על ידי איירון סורס, וכך מקבלת הנהלת החברה מבט כולל, עדכני ומדויק על כל הפעילויות דרך ניתוחי הנתונים והאינטגרציה שלהם.

NetSuite מסופקת בפלטפורמת תוכנה כשירות (SaaS – Software as a Service) המאפשרת אספקה של יישומים על גבי רשת האינטרנט ללא התקנה מקומית, במודל של תשלום לפי שימוש.

לדברי ויזל, "ככל שהאיחוד של הפעילות שלנו מתקדם, היכולות של NetSuite, אשר כוללות מערכת דיווח חזקה, שילוב עם פלטפורמות הפיתוח הפנימיות שלנו ועוד, מאפשרות לנו להתמקד בעסק, כשאנו יודעים שמערכת החשבונאות והדיווח פועלת מצוין ואנחנו מסוגלים לקבל את המידע הדרוש לנו באופן מדויק ובזמן שאנו זקוקים לו".

בלי לפגוע במהלך העבודה השוטף

על שירותיה ותרומתה של נטקלאוד אומר ויזל כי "נטקלאוד הובילה את תהליך היישום בצורה הטובה ביותר, תוך שאנשיה מפגינים את הידע המקצועי הרחב והעמוק ב-NetSuite, ומספקים פתרונות היכן שצריך. כאשר עלתה סוגיה מסובכת, לנטקלאוד היה הפתרון עבורה. מאז ועד היום אנחנו משתמשים בתמיכה של נטקלאוד. הם תמיד זמינים עבורנו, ומספקים לנו את העזרה והפתרונות שאנו צריכים, ובכך מאפשרים לנו להתמקד בצמיחת העסק שלנו".

איל גרייפנר, מנכ"ל משותף בנטקלאוד, מציין כי "זאת שוב הוכחה לכך שמערכת NetSuite בהובלה של צוות המיישמים והמפתחים המקצועיים של נטקלאוד, מאפשרת לחברות כמו איירון סורס לגדול ולהתרחב באמצעות רכישת חברות נוספות, ללא חשש מתהליך של מיזוג לתוך מערכת קיימת".

לדבריו, "האתגר הוא לצרף חברות חדשות למערכת חיה שעובדת כבר יותר משנתיים, הכוללת אינטגרציות ותהליכי עבודה שהוטמעו על ידי נטקלאוד באיירון סורס בהטמעה הראשונית, וזאת מבלי לפגוע או להפריע למהלך העבודה השוטף".

"לפרויקט מסוג זה יש סיכונים ומורכבויות שרק למומחי נטקלאוד יש הניסיון והידע לתת להם מענה באופן חלק, בתקציב קבוע ובלוחות זמנים קצרים. נמשיך לשרת את לקוחותינו בכל האתגרים, השינויים והתהפוכות שהינם חלק טבעי ומתרחשים בכל ארגון עסקי".