similarweb-546x350

סימילארווב מוכיחה שעם נטסוויט אפשר להתחיל בקטן

פורסם בתאריך דצמבר 13, 2016 באתרים הבאים:

חברת הסטארט-אפ הישראלית סימילארווב (SimilarWeb) שפיתחה ומספקת שירות מדידת תנועה לאתרי אינטרנט ולאפליקציות מובייל, התחילה את השימוש במערכת ה- ERP בענן של חברת NetSuite (נטסוויט) כשבחברה היו 70 עובדים תוך יישום מאוד מהיר בישראל, ארה"ב ובריטניה. היום מעסיקה סימילארווב יותר מ- 300 עובדים במשרדיה ברחבי העולם, וממשיכה בצמיחה מרשימה.

החברה, המגובה בהשקעות של 65 מיליון דולר, מנתחת 3 מיליון אפליקציות מובייל ו- 80 מיליון אתרי אינטרנט, ותומכת באלפי לקוחות – החל מעסקים קטנים עד לארגוני אנטרפרייז גדולים.

במקביל לרכישת חברות וגיוס משקיעים, סימילארווב משביחה את השימוש במערכת נטסוויט, ומוסיפה יכולות בתחומי רכש, תקציב, ניתוחים סטטיסטיים, ניתוחים פיננסיים רב מטבעיים, בסיוע חברת נטקלאוד(NetCloud), הנציגות הרשמית של נטסוויט בישראל ומפתחת הלוקליזציה המאושרת למוצר.

NetSuite – היום בבעלות אורקל(Oracle) שרכשה אותה תמורת 7.3 מיליארד דולר במזומן, מסופקת בפלטפורמת תוכנה כשירות (SaaS – Software as a Service) המאפשרת אספקה של יישומים על גבי רשת האינטרנט ללא התקנה מקומית, במודל של תשלום לפי שימוש.

אבי ישראל, SVP Finance בסימילארווב, אומר:

"הבחירה בנטסוויט אפשרה לנו לשלב מערכת נוספות באינטגרציה מלאה עם המערכת הפיננסית, לתמוך בתהליכים עסקיים פיננסיים בתוך הארגון, ולייעל את עבודת צוות הכספים"

אייל גרייפנר, מנכ"ל משותף בנטקלאוד, אומר:

"התחלנו ביישום קצר ומהיר של נטסוויט בסימילארווב שהסתיים תוך חודש וחצי, ועלינו לאוויר בישראל, אנגליה וארה"ב; זאת מתוך הרצון להחליף את כל המערכות הפיננסיות במערכת פיננסית מרכזית אחת מהר ככל שניתן ובתקציב מאוד מצומצם. לסימילארווב היה ברור שבשלב מאוחר יותר, כאשר החברה תגדל, תהליך כזה יהיה הרבה יותר יקר ומסובך. ואכן, במהלך השנים מערכת נטסוויט אפשרה ואף סייעה לגידול וההרחבה של סימילארווב, בכך שסיפקה תהליכים עסקיים מובנים ומסודרים תוך כדי יכולת התאמה לשינויים הנדרשים כחלק מהגידול המהיר של החברה. סימילארווב הינה דוגמא מצוינת לכך שאפשר ורצוי להתחיל בקטן, ולנצל את היכולות של המערכת למימוש הפוטנציאל של החברה בעתיד"

אודות סימילארווב
סימילארווב היא הסטנדרט להבנת העולם הדיגיטלי. המידע השיווקי של סימילארווב מספק ללקוחות תובנות על שוק האונליין שלהם לכל אתר וכל אפליקציית מובייל בכל תעשיה ברחבי העולם. אלפי לקוחות, כולל איביי, לוריאל, גוגל ו- AirBnB משתמשים בתובנות הדיגיטליות של סימילארווב על מנת להבין, לעקוב ולהגדיל את נתח השוק שלהם. החברה נוסדה ב- 2007 על ידי אור עופר, וגייסה 65 מיליון דולר נכון להיום. כיום סימילאר ווב מעסיקה מעל 300 עובדים ב- 7 משרדים ברחבי העולם.

אודות נטקלאוד
נטקלאוד, הנציגות הרשמית של NetSuite בישראל, הוקמה בשנת 2006 ומספקת שירותי יישום, פיתוח והטמעה של מערכת NetSuite למעלה מ- 8 שנים. לחברה ניסיון רב במגוון רחב של המודולים של המערכת, אחריות בלעדית על הלוקליזציה של המערכת מול רשויות המס בישראל ומגוון רחב של פתרונות משלימים אשר פותחו במהלך השנים. נטקלאוד מספקת שירותים לכל לקוחות NetSuite בישראל וללקוחות NetSuite רבים אשר נמצאים בפריסה עולמית.