שיתוף הפעולה בין NetCloud ו- CloudTech מניב פתרונות ERP ו-CRM משולבים בענן

פורסם בתאריך דצמבר 7, 2016 באתר ITPortal. לכתבה המלאה.

החברות NetCloud (נטקלאוד), הנציגה הרשמית של NetSuite בישראל ומפתחת הלוקליזציה המאושרת למוצר, ו-CloudTech (קלאודטק), שותפה מובילה של Salesforce בישראל, מרחיבות את שיתוף הפעולה ביניהן.

עם המומחיות של NetCloud ב-ERP (ניהול משאבים ארגוניים) והמומחיות של CloudTech ב-Salesforce CRM (ניהול קשרי לקוחות), שתי החברות מציעות יכולות מקצועיות עדיפות עבור לקוחותיהן ההדדיים ולקוחות חדשים.

שיתוף הפעולה בין שתי החברות התהדק בעקבות פרויקטים רבים מוצלחים וגדולים כגון Zerto (זרטו) המפתחת פלטפורמות ניוד בענן, וחברת האינטרנט המצליחה ביותר בישראל ironSource (איירונסורס) אשר מציעה לבעלי אפליקציות אפשרויות בקרה וניתוח והמלצות.

CloudTech, שותפת הזהב של סיילספורס בישראל, מספקת שירותי ניתוח מערכות, ניהול פרוייקטים, יישום ופיתוח על גבי פלטפורמת סיילספורס לשוק המקומי והגלובלי. החברה מציגה פתרונות ייחודיים וחדשניים ומתן שירותים מקצועיים על גבי הפלטפורמה וכלל המוצרים הנלווים לה. החברה מונה כ- 50 עובדים וממוקמת ברעננה.

NetCloud הוקמה בשנת 2006 ומספקת שירותי יישום, פיתוח והטמעה של מערכת NetSuite, שלאחרונה נרכשה על-ידי אורקל (Oracle) תמורת 9.3 מיליארד דולרים במזומן – הרכישה השנייה בגודלה מבין יותר מ-100 הרכישות של ענקית ה-IT. ל NetCloud ניסיון רב במגוון רחב של המודולים של המערכת, אחריות בלעדית על הלוקליזציה של המערכת מול רשויות המס בישראל, ומגוון רחב של פתרונות משלימים אשר פותחו במהלך השנים. NetCloud מספקת שירותים לכל לקוחות NetSuite בישראל וללקוחות NetSuite רבים בפריסה עולמית.

אמיר עומרי, מנכ"ל משותף ב NetCloud אומר: "NetCloud ו CloudTech מביאות פתרון אינטגרטיבי, מובנה ובדוק, אשר מוריד סיכונים ועלויות, משפר את לוחות הזמנים בעליה לאוויר. זה אחד היתרונות שלנו לעומת גופים אחרים שצריכים לפתח פתרונות משל עצמם. מעבר לכך, לעתים ארגונים נוטים להקל לגבי משמעויות של פיתוח אינטגרציה, ולהתייחס רק לצד הטכני. חשוב להבין שמעבר לצד הטכנולוגי, קיים התהליך העסקי הנכון וההגדרה באיזו מערכת נכון לנהל כל ישות ומהי המערכת המובילה. שיתוף הפעולה בין החברות מציע ללקוחות את מיטב המומחים אשר ביצעו עשרות רבות של פרויקטים, ומביאים ללקוח את כל הידע והניסיון להצלחת פרויקט האינטגרציה".

לפי אבי אביסרור, מנכ"ל ומייסד CloudTech:

"לאחר שנים של פרויקטים ועשייה משותפת בין החברות אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה ההולך וגובר בין הצדדים. כל אחת מהחברות בתחומה, מביאה פתרון ייחודי לאחד מתחומי הליבה המרכזיים בארגונים ERP ו CRM.

החזית המאוחדת שנוצרה, משקפת ידע משותף אשר משלים את היכולות של כל אחד מאיתנו, לעומת גופים אחרים בשוק. העובדה שאנו באים יחד למודי ניסיון מפרויקטים משותפים, מקנה לנו יתרון משמעותי בהבאת הפרוייקט לפתרון האופטימלי ביותר".