מספרים סיפורים – על מי באמת לסמוך כשמיישמים פרוייקט

מאמר קצר מאת אייל גרייפנר, מנכ"ל משותף בנטקלאוד.

רבות כבר נכתב ונאמר לגבי מה הן הנקודות החשובות להצלחת פרויקט יישום והטמעת מערכת פיננסית ולוגיסטית לניהול משאבים בארגון.

דובר על בניית אסטרטגיה נכונה, תהליך בחירת המערכת, מחויבות ההנהלה ועוד… נקודה חשובה שתמיד .עולה הינה כמובן בחירת הספק המתאים
אז מה חשוב בבחירת הספק?
האם הגודל קובע? האם שיתופי פעולה עם שותפים אחרים? האם הסיפורים שמספרים?

כשמדובר ביישום והטמעת מערכת כה קריטית לארגון, אלו הנושאים שחשוב לבדוק:
חשוב שלחברה המיישמת יהיו אנשי מקצוע שעשו עשרות פרויקטים במגוון רחב של לקוחות, אבל יותר חשוב שהם עשו את זה עם המערכת שאותה הם מיישמים. רק לנטקלאוד יש אנשי מקצוע שעושים פרויקטים של נטסוויט כבר למעלה מ-8 שנים.

חשוב שלחברה המיישמת יהיו מוצרים משלימים לתוכנה אשר משפרים באופן ניכר את חווית המשתמש. רק לנטקלאוד יש כ-20 תוספים בלעדיים פרי פיתוחה עבור נטסוויט כגון חתימה אלקטרונית, סריקה של מסמכים, ניהול פריטים סריאלי, בקרה תקציבית ועוד….

חשוב שלחברה המיישמת תהיה היכרות מעמיקה עם כל המודולים של המערכת ולא רק עם חבילת הבסיס. רק לנטקלאוד יש ניסיון ביישום והטמעה של יותר מ-30 המודולים הנוספים והמדהימים שיש במערכת נטסוויט.

חשוב שלחברה המיישמת יהיו מפתחים מורשים בעלי ניסיון בפיתוח במערכת ולפי סטנדרטיים של בית התוכנה. רק המפתחים של נטקלאוד מורשים, עברו הסמכות של נטסוויט ובעלי ניסיון של שנים.

חשוב שלחברה המיישמת יהיה ניסיון ביישום במדינות אחרות ובהתאם לדרישות החוק בכל מדינה. רק המומחים של נטקלאוד ביצעו פרויקטים בישראל, אנגליה, ארה"ב, סינגפור, סין, תאילנד, הודו, ברזיל, גרמניה, הולנד, צרפת, קפריסין, בולגריה, דנמרק, אוסטרליה וקנדה.

אז אם מספרים לכם סיפורים על גבינות, אתם כבר יודעים, עם סיפורים לא עושים פרויקטים מוצלחים.